Povišena verzija Dacijinog najmanjeg modela Sandera odlično je prolazila u prvoj generaciji, a isto se nastavlja i dolaskom druge, dotjeranije generacije. Prije svega se to odnosi na unutrašnjost, koja je prije izgledala dosta ogoljeno, dok je sada uz bolje materijale, izradu i opremu mnogo poželjnija. Primjerice, uz razumnih 3800 kuna doplate nudi se Media NAV sustav istovjetan onome u Cliju s Tom Tom navigacijom i audio sustavom.
I \"običan\" Sandero gradske ležeće policajce prolazi kao od šale, pa se dodatno podignuti Stepway s njima obračunava još uvjerljivije. Pogon je isključivo prednji, ali Sandero Stepway bez problema može na makadam. Prostranost je vrlo solidna u okvirima B segmenta. Prtljažnik prima dobrih 320 litara, a može se povećati do 1200 litara.
Testni Stepway pokreće Renaultov bestseler, 1,5-litreni dCi sa 90 KS i 220 Nm okretnog momenta. Uz relativno malu masu od 1140 kg pokreće ga vrlo agilno, a u isto vrijeme se može računati na potrošnju oko 5,5 litara. Na većim brzinama voljeli bismo malo bolju zvučnu izolaciju i šesti stupanj prijenosa zbog buke u kabini, ali onda se sjetimo cijene. Na prvu 103.720 kuna nije malo, ali za automobil s ovakvom opremom (ABS, ESP, četiri zračna jastuka, klima uređaj, tempomat, Media NAV sustav, kožom obložen upravljač) i s dizelskim motorom to je zaista povoljno.
>> FOTO Dacia Lodgy - za još više mjesta traže manje novca
>> Rumunjski SUV adut opremljen za pustolovine